2009年1月10日 星期六

維修廁所水箱 DIY

剛修理完Nano, 一口氣順便修理水箱, 因為水箱水長流, 及上水波曲年事已高(10年), 要一併更換





材料已經買了成個月都未開工,

福馬(Fluidmaster)上水波曲400UK, HK$85

http://www.fluidmaster.com/index.asp?bhcp=1

企身缸芯, HK$65

水箱螺絲連缸芯膠圈, HK$18




企身缸芯

 
福馬(Fluidmaster)上水波曲400UK (made in USA)





高壓咸水連接喉(筷子)HK$21



拆下水箱



從水箱內拆走缸芯及波曲



水箱內空空如也



坐廁



坐廁連接水廁換上新的膠圈



裝上新的缸芯



裝上新的缸芯



裝上上水波曲



舊手製, 新手製



換手製

 
接上高壓咸水喉 (筷子)
 


完工(1.5小時)



手尾工程

換咸水制, 要等待停水







2 則留言:

  1. 你好,打攪了,因為最近家中廁匠水箱漏水,但我看過應該是入水的筷子位有問題,但我在網上找了很久才找到你這個網誌有提及筷子位。 請問換筷子位困難嗎?因為本人想DIY呢? 謝謝!
    [版主回覆08/08/2009 18:44:00]高壓咸水連接喉(筷子)HK$21 (1 Set), 有長有短, 我買長D, 可以自己剪短, 應該重有Size分(4分, 6分??), 只要用手擰實就可以, 不可用工具啊!!

    回覆刪除
  2. 吾好意思 , 我想問屋企水箱應該係新缸芯果類 , 但吾知點解近來水滿總吾識停 , 吾知可吾以整到呢。定係一定要要搵師傅整。
    [版主回覆09/01/2009 18:01:00]可能是缸芯的"拍邊"老化, 所以停唔到水, 水長流, 如果同型號, 可以換上半部, 或全個缸芯換(要拆水箱)

    回覆刪除